Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

pondělí 16. listopadu 2015

Černý pátek

DSC_4506

Bohužel i takové dny jsou součástí našich životů. 

Dny, kdy nastane něco smutného a my to ani při nejlepší vůli nemůžeme ovlivnit. Povodně, nemoci, vlakové neštěstí.

Smíříme se s tím, protože takové věci se stávají. A pak nastane něco tak strašného, nesmyslného, že nad tím zůstává rozum stát. 

Lidská zloba!

Není nic horšího než války, teroristické útoky, napadání druhých. A já vám chci říci a to si dobře zapamatujte, zloba nikdy nezplodí nic jiného než opět zlobu. Je strašné, co se v pátek stalo, ale když jsem četla reakce některých lidí na internetu, šel mi z toho až mráz po zádech!

Nechci zde více rozebírat můj názor na tyto události, jen by si někteří z těch, co chtějí po ostatních házet atomovky měli uvědomit, kam by to asi ve výsledku vedlo.

Tento článek jsem napsala z jednoho jediného důvodu.

Mějme se rádi, buďme hodní jeden na druhého, neubližujme si! 

Na světě je spousta lidí, kteří jej dělají horším, ubližují všem kolem sebe..

Nedávejme jim šanci dělat nás nešťastnými, ba právě naopak. Usmívejme se, milujme se, nešlapme si sami po štěstí a nedejme primitivům možnost nás jakkoliv ovlivnit!

DSC_4421
bunda: Gas, šaty: Orsay, kabelka: Louis Vuitton, náušnice: Vintage, prsten: Pandora, holinky: The Address Idea
DSC_4466
DSC_4415
DSC_4463
DSC_4536
DSC_4475
DSC_4499
DSC_4460
DSC_4522
DSC_4484
DSC_4410
DSC_4426


17 komentářů:

  1. Veru, prva fotka je uzasna! Zaujimave, ze na niektorych fotkach mi tie cizmy k satam vobec nepasuju a na niektorych zase k nim idu ako r*ť na šerbel :) Kazdopadne uputas! :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Kačko, je to zajímavé a je to tak, že? Sama jsem byla zvedava, jak se v teto kombinaci budu cítit a musím říct, ze me to pozitivně překvapilo ;-)

      Vymazat
  2. Ty jsi hnusný cynik !! Plnou hubu keců, že si nemáme ubližovat. Proč Ty ubližuješ?? Taháš se s ženatým chlapem. Ubližuješ jeho ženě a to Ti nevadí ???

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Je mi líto, že zoufalá snaha tvé pomatené mysli zjistit jakékoliv informace o mém soukromí dokáže zneužít i takovéto téma.

      Presne o lidech jako ty mluvím a už dávno jim nedávám šanci, aby jakkoliv šlapali po mém štěstí. Ba naopak, o to vice si vážím báječných lidi, se kterými sdílím svůj život.

      Vymazat
  3. Moc se mi libi ta kombinace satu a holinek. Je to takove jine a sexy zaroven.

    Se tvymi slovy souhlasim.

    OdpovědětVymazat
  4. Ahoj Verco, mas pravdu, hlavni je "zij a nech zit"... Taky se mi libi, ze casto zduraznujes, at se mame rady takove, jake jsme. To je totiz druha strana teze mince. Mej se pekne. Bara

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Skvele a bohužel pravdive řečeno Baru. Ti co kolem sebe nejvíce lipou mívají největší problémy predevším sami se sebou, bohužel.

      Vymazat
  5. Nádherná slova, opět jsi ukázala, že máš srdíčko na správném místě! O to více si tě nejen jako blogerky, ale především jako člověka vážím. Kéž by takových nesobeckých lidí bylo více!

    OdpovědětVymazat
  6. Lidé by si měly více vážit lidských životů. Určitě si při útocích neuvědomují, jak by se cítili oni, kdyby se to stalo jejich a ne cizí rodině. Kéžby byl svět bez zbraní a násilí.

    OdpovědětVymazat
  7. Naprosto s tebou souhlasím. Zlo jen plodí další zlo. Změna světa bude vždy jen taková do jaké míry se změníme my sami. Ať už to bude zlé nebo (doufám) dobré...
    Ty šaty ti moc sluší. Opravdu moc a líbí se mi k tomu i ty boty.

    Pety

    OdpovědětVymazat
  8. Děkuji za krásná slova a ještě musím říct, máš tady naprosto nádherné vlasy! L.

    OdpovědětVymazat
  9. jsem ráda, že reflektuješ dění a zaznamenáš to na svém blogu ... málokterá blogerka to udělala!

    OdpovědětVymazat

Děkuji za komentář a přeji vám hezký den!

Veronika